Požadavky

Sešit na Gramatiku (544 nebo 564) - vedou si žáci od 5. ročníku a každý rok postupně přidáváme další témata. Pokud žák sešit ztratí, je nutné si témata doplnit. Neustále se k nim vracíme.

Sešit na diktáty (544 nebo 564) - vedou si žáci od pololetí 3. ročníku. Sešit zůstává ve škole. Na vyžádání je mohu poslat rodičům domů, ovšem vzhledem k tomu, že žáci nemusí zaznamenávat zadání není zpětná vazba mnohdy relevantní. 

Slovníček (linkovaný sešit s tvrdými deskami A5) - vedou si žáci od pololetí 3. ročníku do pololetí 7. ročníku. (Dále už si žáci vedou samostatně - nebo ne ☺)

Pětiminutovky (váha 5) - začínáme v průběhu 3. ročníku, kdy se učíme pracovat se slovní zásobou, jejím zaznamenáváním a učením se.                           - píšeme vždy 2x v týdnu, 5 slov

4., 5. a do pololetí 6. ročníku - první pětiminutovka se týká právě probírané slovní zásoby; druhá pětiminutovka obsahuje SLOVESA ze seznamu, který mají žáci nalepený ve slovníčku.

Od pololetí 6. ročníku - 9. ročník - první pětiminutovka se týká právě probírané slovní zásoby; druhá pětiminutovka obsahuje nepravidelná slovesa ze seznamu, který žáci dostanou a je volně dostupný v učebně nebo zde v sekci MATERIÁLY (pokud ztratí).

Projekty (váha 7) - v rámci hodin žáci zpracovávají projekty na zadané téma. Vždy si jej mohou doma dokončit, pokud by jej ve škole nestihli. Projekt dále prezentují před třídou. Některé projekty jsou individuální, některé skupinové.

Pracovní sešit (váha 3) - pracovní sešit slouží k procvičení a osvojení si daného tématu. Cvičení vypracováváme společně a ve škole je VŽDY zkontrolujeme. 3. a 4. ročník dostávají v PS domácí úkol.

Od 5. ročníku → Prezentace aktivity (váha 10) - v září se žáci dohodnou na dvojicích (ale mohou pracovat i samostatně), vyberou si téma, ke kterému je přiděleno konkrétní datum. Na tento den žáci vyhledají a připraví aktivitu (hru) k danému tématu, kterou přinesou do hodiny a představí. K dané aktivitě je nutné vyplnit pracovní list (Název aktivity, časová náročnost, pomůcky potřebné aktivitě ... apod)

Od 5. ročníku → Project-online-practice (váha 7) - online hry a aktivity reflektující probranou lekci. Vypracování je vždy zadáváno jako domácí úkol cca na 1 týden - vždy před opakovacím testem. V online procvičování je možné vidět správné odpovědi a jednotlivá cvičení (celkem 20) lze vyplnit 3x. Cílem není nejvyšší skóre, ale aby si žáci cvičení prošli a ujasnili si, co ještě potřebují procvičit. Je to i pro mě zpětná vazba na co se ještě zasoustředit.

Opakovací test (váha 8) - shrnující test, opakující právě probrané učivo. Obsahuje tři části - poslech (žáci poslouchají nahrávku a odpovídají na otázky), čtení - (žáci získávají odpovědi na otázky z textu) a gramatika (žáci procvičují probraný jev, cvičení jsou totožná s cvičeními v online practice a s cvičeními v pracovním sešitě).

Závěrečná zkouška (váha 10) - zkouška se skládá z několika částí. Podrobnosti a kritéria jsou uveřejněna zde a v Google Classroom.

Gramatika - procvičení probírané gramatiky formou krátkého Quizizz testu → do 4. ročníku a online testu s výběrem ze 4 odpovědí → od 5. ročníku

Poslech - žáci poslouchají nahrávku a odpovídají na otázky

Psaní - žáci napíší krátkou esej na zadané téma (se slovníkem)

Mluvení - žáci mluví na zadané téma (témata jsou známa dopředu - rodina, kde žiji, mazlíčci... k tématu je možná pomoc obrázkové podpory)

j.vetrovcova@zsnovarole.cz
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky